piątek, 25 kwietnia 2014

Witajcie spowrotem.

Hej.
Jak ktoś może zauważył mój blog przestał tak jakby działać i nie było nowych notek.
Wszystko za sprawą tego, że musiałam przemyśleć parę istotnych dla mnie spraw no i jeszcze doszła kara.
Teraz wracam już na stałe.
Zmieniłam też trochę wygląd bloga aby przyciągnął parę nowych czytelników.
Mam nowe pomysły na notki i każda notka będzie dodawana już regularnie codziennie ewentualnie przy braku czasu co 2 dni ale to zależy już ode mnie.
Δ
Proszę też aby każde usterki czy niedociągnięcia zgłaszać w komentarzu bo ja nie gryzę a chcę żeby blog spodobał się każdemu.
Wyrażajcie także swoją opinie bo kto wam zabroni.
Jeśli będziecie chcieli będę robić notki na zamówienie wystarczy tylko dodać jeden malutki komentarz.
Mam nadzieję , że wasza aktywność wzrośnie bo będę wiedziała, że może kogoś to jednak w jakiś sposób interesuje.
//Duśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz