piątek, 14 lutego 2014

Walentynki czy raczej wale-tynki ?

Siemanko ;)
Jak wszyscy wiemy dziś są walentynki ;*
Nie dla każdego ten dzień jest ważny.
Ja np. Nie obchodzę walentynek bo nie mam z kim ;)
Ale nie ma się co przejmować ponieważ , można je spędzić z przyjaciółmi .
Jak narazie ten dzień nie zapowiada się dobrze bo mama robi porządki -,- a ja siedzę na fb i nie mam co robić.
Ja oczywiście też sprzątam (ciekawe kto w to uwierzy) ale teraz mam chwilkę na dodanie notki .
Co ja gadam zawsze mam wolną chwilę ;)))
Jak narazie ja na walentynki otrzymałam od babci i dziadka bombonierkę walentynkową (czekolaaaadaaaa !!!!)
A teraz się po prostu opierdalam .
Bo w końcu mam ostatnie dni ferii :( i do szkoły ale wtedy notki bedę pisać na lekcji hahah :**
.
Więc miśki wszystkiego najlepszego dla tych zakochanych i dla tych mniej i też dla tych którzy status mają wolny a serce zajęte.
Spędzcie te święto jak najlepiej nie smutać .
Jak nie macie co robić walicie tynk (nakładacie tapete) na twarz jak najgrubiej i wychodzicie na dwór .
Ja zrobiłam tak rok temu i miny ludzi były bezcenne *-*
Tuutaaj postanowiłam wam narysować takie walentynkowe obrazki .
Pozdrawiam i życzę udanych walentynkowych związków .
A tym samotniakom życzę aby ten dzień minął jak najszybciej bo jutro DZIEŃ SINGLAAA !!!
~~Duśkaaa c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz