niedziela, 29 grudnia 2013

TROCHĘ O MIŁOŚCI ;)))

Możecie powiedzieć że jako 13 letnia dziewczyna (może nawet dla niektórych dziecko)
nie mam pojęcia o miłości a jednak coś wiem ;)
Sama jestem zakochana na zabój *-*
  Ale ktoś zapyta skąd wiesz że go kochasz ?
Ja nie wiem ale to czuję nie można tego stwierdzić od tak poprostu =>
To jest uczucie a nie jakaś zabawa ;3
Poza tym jeżeli kochamy tak na prawdę.
To chcemy spędzać z tą osobą jak najwięcej czasu a nawet być z nią do końca życia .
Ta decyzja mnie nie dotyczy bo jestem jeszcze młoda i nie powinnam
zajmować się takimi sprawami jak miłość lub w ogóle coś związanego z tym.
Ale każdy potrzebuje kogoś kto :
Przytuli. Pocieszy. Będzie kochał. Po prostu będzie !
A więc pomyślcie jak mówicie że kochacie ale myślicie inaczej .
Te słowa znaczą więcej niż się innym wydaję .
I jeszcze ...
Czy tylko mnie denerwuje jak chłopak pisze KC ?
Ja się zastanawiam co to znaczy !
Kc - kocham cię (WIEM)
Ale ten skrót może znaczyć co innego więc chłopaki radzę wam pisać kocham cię
a nie chamskie KC ;))
+ kocham cię o wiele lepiej brzmi ;>
A więc tyle o miłości ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz